CRM (řešení kontaktů se zákazníky)

Produkt, který je součástí softwaru ManIS DMS, Vám umožní snadno a efektivně spravovat kompletní řízení vztahu se zákazníky. Z jednoho místa máte tedy kompletní přehled a informace o klientovi či potencionálním zákazníkovi. Během pár kliknutí myší jste schopni zpracovat či využít veškeré informace o klientovi.

Hlavní přínosy CRM:

  • veškeré informace jsou snadno dohledatelné z jednoho místa
  • rychlé pořízení nových kontaktů a snadná filtrace dle různých kritérií
  • čerpání informací z databáze Ares
  • automatická kontrola (ne)plátce DPH (v případě vyplněného DIČ)
  • načítání GPS souřadnic sídla (podle adresy)
  • napojení informací na Google Maps, Mapy.cz
  • omezení výpisu firem z databáze v určitém okruhu podle GPS souřadnic a jejich zobrazení na mapě (google mapy)
  • evidence veškeré komunikace s klientem (emailové zprávy, telefonáty, osobní schůzky apod.)
  • evidence dokumentace (např. uzavřené smlouvy, zápisy ze schůzek apod.)
  • snadné sdílení informací a tím i zastupitelnost jednotlivých členů v obchodním týmu

Obrazovky z modulu:

Detail karty kontaktu

Moduly, které jsou napojené na CRM:

  • kontakty
  • kalendář
  • marketing
  • helpdesk + forum
  • soubory
  • úkoly
  • projekty
  • (poznámky)
  • (řízená dokumentace)
Chcete vědět více? Máte nějaký dotaz?
Chcete znát cenu systému Vám přímo na míru?
Kontaktujte nás pomocí jednoduchého formuláře:
ZOBRAZIT FORMULÁŘ
ZOBRAZIT FORMULÁŘ